Saturday, November 20, 2010

here in Kuala Lumpur..

aku ni..
title macam xbiase dok KL lak kan..hahah
as usual, every weekend go back to KL..
Perak-KL bagi aku dah macam pegi kampung sebelah jek..
lepas keje semalam, balik uma siap2 terus gerak..

one incident happened in friday evening..
ggrrrr...aku majuk + hangin same encik tunang!!
nk g mancing xbtau same aku!!
mujur saje encik sabahat n isterinye ade bersama, kalo x mau rajuk aku sampai ke pagi kot!
tp rajuk terubat bile encik tunang berjaya mengail siakap seberat 2kg..hihi..
tu pon nasib2 dpt di masa2 kecederaan..hihihi..
well done!

lepas g mancing, g kedai makan utk bersantap hasil tangkapan
lalu encik tunang dan encik sahabat terus ke tempat keje
aku berniat nk check in rumah cik sahabat di pantai dalam..
tp kesian si isteri encik sabahat ni seorangan di kuarters
so aku decide utk menemani beliau...
so i'm here...
bangun seawal 8pg utk menanda asignment student..
haihh betapa besar pengorbanan utk mereka...
[da mcm lari tajuk]

aku cume nk btau yg aku ade kt kl je ni!! ngee...

2 comments:

mrsrafiq said...

hahahaha..mcm tuh pn bleh.gelak aku bace post ko neh

:: ChEQaLA :: said...

ahahah..biase la aku.. ape saje boleh berlaku..ngeee... :)