Thursday, May 12, 2011

Selamat Pengantin baru [Part 1]

ehem2.. testing2... :p
ucapan selamat pengantin baru ni bukan untuk diri sendiri ye, tapi untuk kawan2 yang melangsungkan perkahwinan selepas aku..
ada majlis yang aku n encik suami dapat pergi, n ada jugak yang xdapat pergi atas sebab2 yg xdapat dielakkan..
walau ape pon, selamat menempuh alam baru, semoga mahligai yang dibina terus gah sehingga ke akhirnya dan dihiasi dengan permata2 cinta... (ucapan ini termasuk untuk diri sendiri k!ngee...)
enjoy the pixca!



wedding Faiz Samsubaha a.k.a Apak dan isteri pada 26 Mac 2011 di Pagoh, Johor. sori Apak, aku xdpt dtg...
tahniah.. [btw, nice shot!]



wedding Azami Jainu a.k.a Nan dan isteri pada 3 April 2011 di Felda Ulu Pengeli, Kluang. Sori jugak aku xdapat dtg...
Tahniah... [tema same dgn aku la..ngeee]



wedding Zamri a.k.a Budek dan isteri Aainaa Abd Razak (Budek ni pakcik 2pupu aku n Aainaa pulak junior mase kt STK.. kecik je dunia ni..hihi) pada 30 Mei 2011 di Renggam, Kluang. Dapat jugak merasa lauk pengantin..ngee..
Tahniah... [nice combination.. i like purple!]



wedding Ibrahim Abdullah a.k.a Baem dan isteri pada 30 April 2011 di Putrajaya. Sori xdpt dtg...
tahniah... [sweet color, pink belacan....]



wedding Nazuha a.k.a Kak U'are dan suami pada 30 April 2011 di Felda Kahang Timur, Kluang. Sori kak, kite xdpt datang...
Btw, tahniah.... [tema pink + grey...]



wedding Faizal Samad dan isteri pada 1 Mei 2011 di Simpang Renggam. (kalo aku xdtg mmg xpatut! ngee)
Tahniah.. [btw, sedap tau makanan time majlis diorg ni.. ]



wedding Izzamuddin Akmal a.k.a Mike dan isteri pada 7 Mei 2011 di Jerantut, Pahang. Memula plan nk pergi tp encik suami saye keje.. sori ye...
Tahniah... [eeh, same jugak la tema dgn i..ngeee]

No comments: