Tuesday, August 17, 2010

:: kalo lah aku dot dot dot ::

haihh.. angin ape ntah agknye yg melanda aku mlm ni...
xmau lelap pulak mate ni..
penat aku berguling2 cari mood nk tdo..
tibe2 terpandang cik lappy yg sedang termenung di atas meja cumel itu..(pehh mcm la bole nmpk lappy tu dlm kegelapan bilik tanpa cahaya..ahaks!)
berniat utk menulis..



lantas terfikir, kan best kalo aku jadi lappy ek??
org akan usung aku ke mana2.. jadi sahabat karib kepada tuannya..
pagi petang siang malam asyik dgn aku..
lagi2 kalo tuan aku tu kaki layan tenet, hhmm macam2 aku bole tgk..ngeee...
tp xbest jugak, kang nnt mule la asyik kena virus jek. pastu kena format..hhmm xbest2...

pastu aku terfikir lak, cmne kalo aku jadi cermin ek??
mesti aku akan gelakkan org yg suke perasan cantek posing2 depan aku..
mmg aku akan bahan dia cukup2, dua ploh empat jam! ahaha..
peh kalo betul cantek kompem aku puji punye..
ni kena lak stok2 yg kunun cantek padahal perasan tahap dewa..
adeii mmg xbole blah.. pastu cakap sorg2 depan aku..
kalo la aku bole bercakap, sure da kena kutuk punye la..ahahaha!
isshh xbole gak jd cermin.. mesti nnt aku jd mangsa tumbukan atau balingan oleh insan2 yg nk melepaskan geram..
kalo aku pecah, maka berakhirlah khidmat aku sebagai 'seorang' cermin.. hahaha

ermm jadi ape ek best??
haaa.. jadi burung la.. lagi2 tgh mood nk balik kampung...
lebarkan sayap n terbang ke mana yg aku suke...
kalo rase nk balik kampung, aku balik kampung..
kalo rase nk g KL, aku g la KL..
kalo rase nk g sarawak tgk cik sahabat, sanggup juge aku ke sana..
tp mesti lenguh ketiak kan asyik dok berkepak je.. jauh kot perak dgn tempat2 yg aku sebutkan td..isshh!
plus kalo aku kena lastik dgn budak2 yg noti2, habis la aku...
ermm xboleh2... cancel jd burung!



haaa... jadi harimau ok gak kan??
AAAAUUUMMMMMM...!!!

makan budak!! hahaah..gile...
harimau kan garang... bole la aku merimau kt dalam kelas kt student2 aku yg suke sgt xdtg kelas tu!
isshh xmakan ajar tul la diorg ni.. kalo aku jd rimau mesti diorg gerun... auu!! GERUN KE???
gerunnye dgn cik rimau yg cumel..ahahha...!
isshh xsesuai la aku jd rimau, mmg luaran aku nmpk garang, tp dalaman aku bukan yg sebegitu.. ngee.. maklumla, dlm hati ada taman..

iissshh ape yg aku melalut nih!

dah, aku xnk jadi pape..
I LOVE BEING MYSELF..
AND I DUN NEED SUMBODY TO MAKE ME SUMBODY..

aku bersyukur dgn asal kejadian yg Allah da ciptakan untuk aku..
sempurna sifat, diberikan akal fikiran yg waras, dikelilingi oleh org yg menyayangi aku..
apa lagi yg aku harapkan dlm kehidupan??
hanya kebahagiaan dan kasih sayang dari korg yg aku harapkan...
TRULY SPEAKING, I MISS BOTH OF MY BFF..

sorg jauh di sarawak n sorg pula terpinggir di KL..
hhmm kalianlah gula jantung saye...
u take a very gud care of urself ya fren!
luv both of u girls...
(sob..sob...sob.. hidupku sunyi sendirian di perak tanpa kamu berdua)


DAH.... AKU NK TDO!




2 comments:

♥ashue♥ ♎ said...

mala ek? kmph..
hahaha..
xtau cane ley jumpe ur blog..
link sana, link cni, terjumpa la blog ni..
:)
hihi..

sdey la plak baca blog nih..

Syuera. KMPh

Syed said...

mala cube ko jadi biskut merrie plak hahahahaahahahahahaha,,,,