Thursday, August 05, 2010

:: aku kini seorang guru ::

wallaweh....
lamenye aku x update entry..
sekarang tgh dok bizi masuk kelas..
tiap hari dok fikir ape aktiviti yg nk dibuat dlm kelas utk tarik minat student utk belajar..
ermmm aku ni da la x sekreatif tenaga pengajar yg lain..
maklum lah, ilmu n pengalaman mengajar baru sebulan..
hahha..
tercari2 method yg sesuai utk proses pembelajaran n pengajaran..
ape lah agaknye ek...

student???
ermm so far ok la...
ada yg aktif, ada gak yg pasif dlm kelas..
yg xdtg kelas tu, jgn cakap la..setiap kelas yg aku ajar mmg akan ade masalah attendance..haaiih
mentang2 la diorg ni belajar free, ujung bulan dpt elaun...
suka suki xmo dtg kelas..
[erkk...dulu aku pon 'rajin' gak ponteng..ngeee]

ermm hopefully aku dpt jd tenaga pengajar yg mampu tolong anak bangsa aku..
sekarang, aku da mula suka utk mjadi seorg guru...
cita2 yg xpernah aku impikan...
tp rezeki aku di sini...
insyaAllah... :)

No comments: