Wednesday, January 11, 2012

dugaan

aku rase semester mmg semester yg paling tough la utk aku sepanjang setahun setengah aku jd pensyarah ni selain daripada 1st semester aku start mengajar dulu.

dulu, pelajar2 yg masuk kelas aku (especially boys) selalu bikin kepala aku naik hangin.. masalah attendance, hntr assignment lambat, nakal (biase la tu utk budak yg baru nk naik).. tp semester ni, aku ajar 3 kelas (2 subject yg berbeza), and salah satunye adalah pelajar yg paling bermasalah dalam kolej ni!! haadooii.. aritu budak tu da la hampir nk bertumbuk dgn salah seorg pensyarah kt cni.. hhmmm time perkenalkan diri tu, aku hanya mampu gulllpp! jela... huhu... bukan itu saje, participation dr pelajar pon kureng jugak.. tp aku cume andaikan kelas baru bermula, so masing2 masih shy2 cat lagi.. tggu jela 2-3 minggu lagi, sure taring n true colors of everybody will be shown...

sabar jela mala, tawakal byk2... just go with the flow n see what happen next! Ya Allah beri aku kekuatan utk mendidik anak2 ini ke jalan yg Kau redhai.... AMIN..........

No comments: