Thursday, June 03, 2010

semak dan samun di sini...

peh da lame gile xmenjenguk halaman blog ni..semak samun rasenye..nk kena mancah ni, ahahah... ermm kebizian melanda menyebabkan tuan tanah tidak dpt meluangkan masa utk mengupdate entry terbaru di sini.. plus lappy kesayangan aku juge sudah tidak lagi menjadi milik aku..huhuhu.. sgt sedih rasenye..ermm tp x mengapa lah.. ade org yg lebih memerlukan khidmat lappy itu berbanding aku.. huhuhu..

aku skrg berada di dalam mode bahagia... BAHAGIA bersama ahli keluarga yang sentiasa memberikan cukup kasih sayang, dorongan dan semangat di kala aku ingin rebah dan hampir tersungkur dengan segala dugaan dan cabaran hidup [ thanx a lot to all my luvly family members: ayah, arwah mak (sewaktu hayatnya dia yg byk berkorban demi memastikan aku sentiasa bahagia..luv u, mom.. Al-Fatihah), makcik, long & keluarga, kak ilah & keluarga, kak idah & keluarga, kak lin & keluarga, abg sukor & keluarga, juga kak ham & keluarga... >>>> nmpknye aku sorg yg belum ade '& keluarga' di belakangnya..ahaks!].. BAHAGIA bersama teman2 yg sentiasa ada di sisi ketika susah dan senang, gelak dan ketawa, dan ketika sedih juga gembira [ dun wanna mentioned each name of u guys, kang nnt ade yg tertinggal kecik ati lak..huhu. thanx a lot guys, luv all of u damn much!]... the best part in my life rite now, BAHAGIA bersama seorang insan yang amat menghargai aku dalam hidup dia, menerima segala kekurangan dan kelebihan yang ada pada diri aku, dan sentiasa memberikan yang terbaik untuk aku.. [special dedication of course to my Dr. Cinta, Norazam Jamar.. thanx for bringing back my happiness.. luv u so much, Sayang]

semoga kalian sentiasa di limpahi Rahmat daripada Allah, dan semoga kebahagian itu sentiasa menjadi milik kita semua... amin... (^_^)

No comments: