Thursday, February 18, 2010

apsal aku busan?

rasenye skrg ni da bermula kembali perasaan busan dlm diri aku..busan being an employee, busan being a single.. huhu..
kenapa mesti ade busan?
aku xnk busan, tp busan ttp dtg..haaiiihh.. ape nk jadi..
aku nk rase disayangi..mcm dulu...seseorg, datanglah dlm hidupku...aku perlukan kasih syg itu...
da la aku kekurangan kasih syg skrg ni, da mcm anak terbiar da..huhu
pulak tu, lepas 28hb nnt, bermulalah satu episod baru dlm hidup aku...makin busan la aku...

busan..busan..busan.. pergi lah!!!!

5 comments:

angelcronixblur said...

apsal 28 beb? tetiba bzbody ek...
kalo bosan halo2 la aku...
aku lg bosan weyhhhh...
dok umah sesorg ni
huhu

:: ChEQaLA :: said...

hahha..28 tu ade benda yg xbest akan berlaku.hiks..wei, ko wangsa maju kt sek bape? xde no cmne nk helo2..adeii..

angelcronixblur said...

aku kt seksyen 1, dkt dgn jusco tu haaa...
amek ni no aku 0172256952

mrsrafiq said...

28/2? 18/3 aku taw la..heheheh..

:: ChEQaLA :: said...

dil..28/2 tu ko da tau kan?? kalo 18/3 tu ko lupe..saje je la cari pasal..huhu..