Tuesday, February 23, 2010

diselubungi duka

hari ni dr pagi smpi ke petang aku rase mcm nk muntah ijau..busannye ya ampun..xtau nk gmbarkan camne..mcm biase la..kalo Mr G tu masuk, ade je la benda yg aku buat xkena..xde pon dia nk appreciate aku buat keje..dia xtau mcm nk mati aku siapkan sume..ade je benda yg aku buat dia nk pangkah..aku pon xtau kt mane silapnye..dia mmg xsuke ke Mr Y hire aku ek??mule2 tu bukan main lagi dia..tp sekarang da tunjuk belang pulak..ermm silap2 dia jadi batu api neraka lak nnt suh Mr Y x permanent kan aku..ahh padah...! ermm xpela, kalo bukan kt cni rezeki aku..kt mane2 pon ade..huh.. (mode sedih n pasrah)

ermm kenapa agaknye ye..org2 sekeliling aku ramai yg berputus kasih, termasuk aku sendiri..tp xkurang jugak yg sedang bermadu asmara dgn partner masing2..ermm utk kwn2 n sesape yg da putus kasih tu, hopefully korg tabah la menghadapi dugaan tu ok..bunga bukan sekuntum, n kumbang bukan seekor (typical phrase, hahaha).. ade kt lua sane pasangan yg Allah da tentukan n terbaik utk kalian..xperlu nk bersedih 24/7 smpi kering air mata..redha dgn ketentuan, insyaAllah hati jadi tenang.. ni utk diri aku sendiri jugak..sbb da bermacam2 kes putus cinta aku lalui..sume dgn alasan n situasi yg berbeza.. org anggap aku kuat..ye mmg aku kuat..tp dlm hati, Tuhan je yg tau ape perasaan yg aku tanggung..tp tu la, kena selalu igt Dia..hanya Dia yg faham segalanya..

n for those yg sedang hangat bercinta, aku doakan hubungan kalian berkekalan hingga ke jinjang pelamin. n pd yg da selamat mendirikan rumahtangga, semoga hubungan suci itu hingga ke syurga..utk sahabat lama Wan (kapten aspura TiJB 2002) yg melangsungkan majlis resepsi pd 27hb 2 ni, tahniah aku ucapkan..aku xsure samada aku dpt dtg ke x.. ermm xlupa jugak untuk ayah yg tercinta, yg bakal melangsungkan pernikahan pd 27hb 2 ni jugak.. semoga itu pilihan yg terbaik untuk ayah.. kami anak2 sentiasa doakan yg terbaik untuk ayah, hingga ke akhir hayat.. (mode-xready nk terima mak tiri, tp terpaksa pasrah..mak, adik rindukan mak..)

ermm malam ni member aku nk belanja main bowling kt the curve..yezz!! akhirnya boleh gak aku nk mereleasekan tension aku nih..!! TQ Tati...!!!

No comments: