Wednesday, March 17, 2010

diselubungi emosi...

aarrgghh ape yg aku pk skrg ni..!!
agak serabut jiwa n raga aku lately..
mlm td aku xleh tdo..so hari ni kepala agak weng ckit..
byk benda yg aku pk..adeeii..

hhmm mlm td da la mimpi mr ex fiance...iisshh cmne la bole mimpi dia agkny...da la mimpi dia nk kawen...haaiihh siyes mcm real...agk payah gak aku nk terima kenyataan tu kalo betul ianya terjadi, tu yg bgn2 tido meleleh air mate aku,huhu...mane x..dia mintak clash pon sbb dia xnk ade komitmen, sekali tetibe kalo betul dia nk kawen, mmg la cari pasal kan...tp smlm, mmg aku betul2 teringat pd dia.. ntah2 dia xsehat kot..huhuhu.. hopefully dia ok...

satu lagi yg bt aku sedey, esok smbut bday sorg2 tanpa org2 yg aku syg..huhu, sedey kot..mcm xpenah je melalui saat2 itu...my babe pon xde kt malaysia... training kt singapore for 2 weeks..end this month baru balik..hhmm, miss u babe..cepat la balik..kalo ade internet jgn lupe anta khabar berite k...

hati, sabar lah....

No comments: