Friday, May 07, 2010

| aku dan busan |

hari ni aku dan busan mmg xdpt dipisahkan.. da bermacam2 cara dan ragam aku cube lakukan, tapi tetap juga busan itu mengekori aku walaupon ke dalam tandas wanita.. aduhh..apakah dan kenapakah hal ini berlaku..??? adakah kerna hari ini hari jumaat dan tambahan aku juga mahu pulang ke kampung halaman mlm ni?? oohh tidak...!!

jam menunjukkan pukul 5.35 petang... ada lagi 25minit utk aku berpisah dgn kebusanan ini.. balik rumah, mandi, kemas ape2 yg patut...rehat sekejap, kemudian pergi berjumpe doktor cinta sebelum pulang ke kampung halaman. kemudian amik azie di bandar seri damansara, last sekali amik cik ct di jelatek...ermmm agak rushing di situ, pasti penat juge kerana tidak cukup tdo.. tmbahan hanya aku sahaje yg berupaya mendrive kereta manual..huhu.. harap2 mereka berdua tidak membiarkan aku keseorangan bersama si busan sedangkan mereka masing2 lena di dalam JDS ku itu..huhuhu...

mase semakin suntuk..sharp pukul 6 aku mahu pulang.. jadi aku mahu mengemas.. selamat pulang ke kampung, mala!

No comments: