Saturday, May 08, 2010

~~ suram dan muram ~~

berada di kampung sgt menenangkan.. xkire ape pon badai yg melanda, rumah ini seakan menyejukkan segala gelora hati... jam menunjukkan pukul 12.05 pagi..badan letih, fikiran juge begitu.. tp mata masih belum mahu tdo..sahabat, cik azie sudah sedari td lena ketika tgh menonton drama Serapuh Arang kt TV3 td.. letih sungguh dia seharian menemani aku ke Batu Pahat mencari hadiah utk pasangan pengantin esok..aku pule, masih lagi mengarang2 ayat utk entry blog ni..

hati sakit, tp rindu.. kenapalah dia, si doktor cinta tu suke sgt nk sakitkan hati aku.. puas hati dia agknye kalo aku ade perasaan yg mcm tu. susah sgt ke soalan yg aku bg sampaikan susah sgt nk menjawabnye? gurau, ye mungkin gurau...tp??? aarrgghh aku xsuke perasaan tu!! suke2 nk cakap tp xnk pk perasaan org lain...ermmm aku yg terlalu emo ke? xleh dibawak bergurau ke?? ego ke dia??so aku mcm bengang....!!

plus.... esok adalah Hari Ibu.. untuk tahun kedua, tiada sambutan Hari Ibu dalam diari aku... hanya mengucapkannye pd kakak2ku yg telah bergelar ibu... ye, tahun ni aku ade Makcik, tp ntah la... ermmm just wish for her la esok... tp, kenangan bersama Arwah mak satu persatu masih segar dlm lipatan ingatan aku..terlalu rindukan dia saat aku kesedihan, sunyi dan suram seperti sekarang... malam ini, hati aku kosong.. hati aku rindu, tp......................

[teringat juge pd bakal mak mertua aku di JB.. selamat hari ibu, makcik... semoga makcik sentiasa berada dlm kesihatan dan kesejahteraan yg berpanjangan...amin.. >>> kalo ditakdirkan aku utk menjaga dia, aku redha kerana pada aku, mak dia adalah mak aku juge...]

No comments: