Monday, April 19, 2010

hari isnin yg mendung..

arrgghh...kenapa mesti ada hari isnin?? (pertanyaan yg ct ajukan pade aku pg td, hihi) monday mood adalah mood yg paling xbest untuk dilalui oleh org2 yg bekerja, termasuklah aku... seperti biase la, mengadap dokumen2 dan fail2 yg entah bile akan lenyap dr pandangan mate..huhu.. mujur xterlalu byk keje utk aku bereskan hari ni, tetapi nk menyiapkan 3 fail sudah cukup terseksa pabila hari isnin.

jam menunjukkan pukul 5.53 petang, got another 8 minutes to go back!! aku insyaAllah berpuase hari ini, menyahut hukum Allah, sunat berpuase di hari Isnin disamping melunaskan hutang puase ramadhan yg lalu..serik rasenye bermaraton puase tahun sudah..hihihi... doktor cinta call, katenye xsempat utk menemani aku utk berbuka puase kerana sibuk dgn urusan kerjanya.. tidak mengapalah syg, org tapau makanan je nnt kt pasar malam.. :)

mari berkemas untuk pulang...!!

No comments: