Monday, November 03, 2008

::dalambilikberlampukuning::

ddk sendirian dalam bilik ni...
yang diterangi cahaya lampu kuning dr IKEA..
hanya ditemani laptop yg selalu mjadi teman setia..
layan lagu jiwang, sambil melayan jiwa yg kesepian..
kenapa aku merasa sunyi? mane mereka yg selalu bersama aku?
saat ini hati dilanda rindu pd seseorg...
terimbau segala kenangan bersamanya..
kenapa begitu sukar utk aku lalui hari2 ini..
kenapa terlalu sakit rase syg ni? bukankah selalunya syg dan cinta itu indah?
atau hanya aku je yg merasakan begitu?
hhmmm...hatiku makin keliru..
sygkah dia padaku? cintakah dia padaku?
kalau jawapannya ya.. kenapa hati ini resah selalu?
aku mahu dekat dgnnya..tp bayangnya semakin jauh tinggalkan aku..
buntu..buntu...
penat setiap saat berfikir ttg hati...
letih.....

bila memikirkan esok keje, kepala makin berserabut...
malas sudah melanda diri...
kenapa la dgn aku ni agknye...keseronokan utk bekerja seolah2 dah xde
keserabutan pula yg merajai hati dan pemikiran
jgn begitu...dulu kan tiada istilah putus asa dlm diri..
kenapa sekarang kau baru kenal rase itu?
sabarlah hati...pasti segalanya ada hikmah...

No comments: