Saturday, November 22, 2008

::tak boleh tidur aku memikirkan itu....::

Terasa gelisah pula hati ini..kenapa agaknye?
Adakah kerana masih kuat perasaanku padanya?
Dia ada di sini..dan aku mmg xboleh nk mengelakkan diri darinya..
Aku xtau ape yg harus aku lakukan..
Betul2 fikiranku runsing dengan ape yg aku lihat, dgn apa yg aku baca, dgn ape yg aku sendiri rase..
Adakah dia juga fikirkan begitu?
Adakah benar perasaanku itu?
Ermm kenapa aku masih memikirkan ttg sume ini?
Perlukah utk aku memikirkan ttg sume ini lagi?
Hipokritkah aku? Menipukah aku pada diriku sendiri? Tidak adilkah aku pada hati dan perasaanku sendiri?
Wahai hati...sabarlah...kenyataannya,apa yg kau cintai itu bukan milikmu..
Hatinya milik siapa, aku sendiri x pasti...

6 comments:

Anonymous said...

adakalanya kita mmg patut menipu hati utk kesedaran hati itu sendiri...percaya lah sahabat, setiap masalah ada penyelesaian..jangan sesekali menyalahkan hati dan perasaan dan jangan juga pernah menyalahkan rasa cinta kita pada seseorg..

Anonymous said...

thanx 4 da sweet advice...mind to share who r u?

Anonymous said...

mmm...
kepada siapa yg bg coment d atas..
siapakh anda??
ingin sangat aku mengenali kamu..
bolehkah kamu berkenalan dgn sy??

Anonymous said...

cukuplah kamu mengenaliku sebagai sahabat di alam maya..nice blog anyway..jujur dalam setiap penulisan kamu...

Anonymous said...

thanx nway...tapi siapa kamu? xnk ke perkenalkan diri? :)

Anonymous said...

mungkin seseorg yg dikenali... :)