Tuesday, November 04, 2008

tahap keletihan mencapai 88%

mate sudah mengantuk, tapi otak xberhenti lagi berfikir...
ape yg akan jadi esok? bole ke siapkan proposal tu n hntr pd mereka before 11?
adoiiiyaaaii.... aku baru pulang dr ofis ni...hampir ke jam 9 baru tiba di rumah..
perut lapar, badan letih, mate mengantuk... letihnye!!! mujur skrg aku dah mandi n solat....errmm...lepas ni berlabuh la tirai malamku gamaknya...hhhmmmm

hati..hati...kenapa aku xmahu mengakui yg aku terlalu rindukan dia?
kenapa sukar utk aku meluahkan yg aku rindu pd dia?
rindu ke dia pada aku? serasanya rindu, tp ntah..hati org kita xtau...
letih juga berfikir ttg itu... bila agaknya sume akan terjawab?
bila agaknya sume akan berakhir?
byk betul persoalan aku malam ni.. malam yg penuh tanda tanya....hihihii...

ape yg pasti, saat ini aku terlalu rindukan Arwah Mak....
aku rindu pd wajahnya, suaranya, pelukannya, kelembutannya....
aku hilang tempat mengadu...terlalu awal dia pergi tinggalkan aku...
masih byk yg aku belum lakukan utknya....tp aku tau, Allah lebih sygkannya....
Mak... damai dan amanlah kau di sana....
anakmu ini xpernah melupakanmu....kerna aku tau, kau sentiasa ada utk menemaniku...
aku kuat n tabah mengharungi semua badai yg melanda diriku akhir2 ni kerana ketabahanmu Mak..... kau sumber kekuatanku...
rindunya aku pada wajah itu, rindunya aku utk memanggil mak.....
Al-Fatihah..............

No comments: