Wednesday, November 05, 2008

K.O.S.O.N.G

KOSONG... 1 perkataan yg mudah utk dia ungkapkan...
Aku xpasti ape yg dia maksudkan dgn 'kosong'...
Adakah hatinya kosong.... atau dia sedang bermain dgn perasaan sendiri?
Atau hanya satu perkataan utk mematikan topik...???
Errmmm..... aku yg menipu hatiku sendiri atau dia yg cube menipu hatinya?
Tapi dulu dia sering igtkan aku... HATI XPERNAH MENIPU.....
Hhhmmm....Mungkin keadaan yg memaksa kami jadi begini...
Keadaan yg x mengizinkan kami seperti dulu lagi...
Aku rindu gelak tawanya.. rindu gurauannya.. rindu senyumannya.....
Ntah bila aku akan dpt melihat wajahnya lagi.... terlalu rindu akan wajah itu..
Wahai hati...kau bukan miliknya lagi....
Kembalilah kau ke alam nyata..... kerana kau sendiri tahu yang mimpi itu tidak lagi berpanjangan...

No comments: